Motogp: blog

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

MotoGP Fan Club hírei

A Maláj Nagydíjnak otthont adó sepangi pálya vezetői készek újabb öt évvel meghosszabbítani az együttműködést a Dornával. Ez egyben garantálná, hogy 2015-ig biztosan lesz hazai versenyzőjük a világbajnokságban.

A sepangi pálya igen népszerű helyszín a versenynaptárban

A helyi média hivatalos közleményben adta hírül, hogy maláj pálya üzemeletetői a szerdai nap folyamán megbeszéléseket folytattak a Dornával, melynek során egy újjabb, öt éves megállapodást kötöttek, ami egyben garancia arra, hogy lesz maláj pilóta a viláégbajnokság mezőnyében.

Tovább 

Egy Valentino Rossit ábrázoló, gigantikus szobor nyerte az első díjat az évente megrendezésre kerülő hószobrász versenyen Selva di Val Gardenaban.

Egy három méter magasságú és szélességű, valamint hat méter hosszúságú hótömbből faragta ki a santa crisinai Samuel Perathoner azt a szobrot, ami Valentino Rossit ábrázolja a Yamaha nyergében ülve. Ezért a mesterműért annak készítőjét az első díjjal jutalmazták.

Itt még nincs vége a sztorinak, ugyanis a második helyet is Rossi foglalta el.

Utolsó hozzászólás

Béres Lili üzente 14 éve

Tök jó!!!

Tovább 

 

Immáron biztosra vehető, hogy Mattia Pasini és Roger Lee Hayden nem alkotnak majd egy csapatot 2010-ben a Moto2-es Jir alakulat színeiben, ugyanis Roger Hayden a Superbike világbajnokságon folytatja pályafutását.

Karácsony előtt a Kawasaki bejelentette, hogy nem kíván gyári alakulatot indítani az AMA Superbike bajnokságban, tehát lényegében kivonul a sorozatból, amelynek köszönhetően Roger Lee Hayden és Jamie Hacking állás nélkül maradt. Ekkor azt lehetett hinni, hogy Roger Hayden útja bizonyosan majd a MotoGP Moto2-es géposztályába, azon belül is a Luca Montiron vezényelte Jir alakulathoz vezet majd, hiszem már korábban is volt róla szó, hogy az amerikai Mattia Pasini csapattársaként fog szerepelni a 250-es kategóriát felváltó hatszázasok között.

Tovább 

Az Interwetten Moto2-es csapatának bizony bőven lesz tennivalója az új év első hónapjában, de még februárban is. Thomas Lüthi motorja ugyanis még nem érkezett meg az alakulathoz, viszont a hírek szerint már úton van.

Mint azt bizonyára többen is tudják, az idei szezonban az Interwetten Moto2-es csapatának Thomas Lüthi lesz a versenyző, aki mellesleg a japán Moriwaki készítette vázzal kívánja felvenni a harcot az ellenfelekkel. A svájcinak viszont egyelőre még nincsen meg a motorja, hanem úton van Németország felé, a megérkezését követően (január első fele) pedig rengeteg munka vár majd Lüthire és csapatára egyaránt. „A csapatunk felállásáról csak akkor tudok majd bővebben nyilatkozni, ha már meglesz a motorunk, hiszen akkor mi is többet fogunk látni.

Tovább 

A 2009-es idény 250 köbcentis világbajnoka, a japán Hiroshi Aoyama jövőre nem csak kategóriát,de rajtszámot is vált. Új, 7-es rajtszámát az elhunyt Daijiro Kato miatt választotta, adózva ezzel emlékének.

Új rajtszámát Kato emlékére választotta

Ugyanakkor persze az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a 800-asok között a 4-es foglalt, mivel az Andrea Doviziosoé. A 7-es viszont 2010-től ismét szabad, mivel Chris Vermeuelen használta eddig, aki azonban a következő szezonban már nem vesz részt a világbajnokság küzdelmeiben és visszatér a Superbike-ba.

Tovább 

John Hopkins menedzsere cáfolta azt az információt, mely szerint az amerikai aláírt volna az FB Corse nevű MotoGP alakulathoz. Bob Moore elmondta, hogy egyelőre még mérlegelnek a lehetőségeket illetően.

 Nos, úgy tűnik, hogy a „Hopper” szerződtetéséről szóló hír kacsa, ugyanis az amerikai versenyző menedzsere cáfolta ezt az információt. Bob Moore ugyanakkor elárulta, hogy az tény és való mi szerint tárgyalásban állnak az alakulattal, viszont aláírt kontraktusról nincsen szó, ugyanis mellettük még Superbike, valamint AMA Superbike csapatokkal is egyezkednek.

Tovább 

A nem túl sokat mondó FB-Corse csapatnál az amerikai versenyző, aki tavaly a Kawasaki visszavonulása miatt motor nélkül maradt, 2010-ben újra a MotoGP mezőnyét gazdagítja majd.

Annak ellenére, hogy a MotoGP kategóriában 2012-től megváltoznak a szabályok, és 800 ccm-es gépek helyett ezresek futnak majd, az olasz FB-Corse csapat továbbra is folytatja a 800 ccm-es háromhengeres projektjét. Ennek az a 990 ccm-es háromhengeres motor képezi az alapjait, amit Mauro Forghieri Oral Engineering cége öt évvel ezelőtt a BMW részére megalkotott, azonban soha nem jutott tovább a tesztfázisnál.

Tovább 

 

network.hu

Bár már negyedik éve a Honda gyári csapatának a tagja, még mindig adós a világbajnoki címmel a spanyol ász. A szezon felénél már aláírták a felek a hosszabbítást, mégis rengeteg pletyka bukkant fel Dani távozásáról. Szó volt a Ducatiról, a Yamaháról, ő mégis maradt a HRC kötelékében. Dani komolyan harcba kíván szállni a világbajnoki címért: „Jó kapcsolatot ápolok a Hondával már évek óta és több alkalommal álltak készségesen a kéréseim előtt.

Tovább 

Immáron hivatalos, hogy az egykori MotoGP menő japán motoros, Sinya Nakano, egy év Superbikeozás után visszavonul az aktív versenyzéstől.

Annak ellenére, hogy Sinya Nakno 2009-ben a Superbikeban versenyzett, úgy éreztük, hogy kötelességünk beszámolni arról, hogy a japán „pilóta” szögre akasztja a bukósisakot, hiszen Nakano 1998 és 2008 között a MotoGP-ben szerepelt. A japán azok után döntött a visszavonulás mellett, hogy az Aprilia nem hosszabbította meg vele a szerződését, ezzel párhozamosan pedig nem is kapott ajánlatokat (legalábbis nem értesültünk róla, hogy kapott volna), így lényegében kényszerűségből kell búcsút intenie a motorversenyzésnek.

Tovább 

Niccolo Canepa az Ausztráliában elszenvedett bukása miatt kénytelen kihagyni a soron következő futamot Malajziában, ezért a spanyol Aleix Espargaro ugrik be az olasz versenyző helyére.

A hírek szerint Canepa és az orvosok állítólag már múlt héten pénteken, még a bukása napja, eldöntötték, hogy a fiatal olasz motoros nemhogy az Ausztrál, de a malajziai versenyhétvégén sem fog részt venni. Míg a Phillip Island-i versenyhétvégén ugyan kivitelezhetetlen volt, hogy Canepát valaki helyettesítse, addig Malajziában ez már megoldható lesz, hiszen Aleix Espargaro ül majd a Pramac Racinges motorjára.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu