Motogp: Sok dolguk lesz még Lüthiéknek.

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Az Interwetten Moto2-es csapatának bizony bőven lesz tennivalója az új év első hónapjában, de még februárban is. Thomas Lüthi motorja ugyanis még nem érkezett meg az alakulathoz, viszont a hírek szerint már úton van.

Mint azt bizonyára többen is tudják, az idei szezonban az Interwetten Moto2-es csapatának Thomas Lüthi lesz a versenyző, aki mellesleg a japán Moriwaki készítette vázzal kívánja felvenni a harcot az ellenfelekkel. A svájcinak viszont egyelőre még nincsen meg a motorja, hanem úton van Németország felé, a megérkezését követően (január első fele) pedig rengeteg munka vár majd Lüthire és csapatára egyaránt. „A csapatunk felállásáról csak akkor tudok majd bővebben nyilatkozni, ha már meglesz a motorunk, hiszen akkor mi is többet fogunk látni. Annyit viszont elmondhatok, hogy először február első vagy második hetében teszteljük a gépet, mégpedig egy spanyolországi pályán.”, mondta az Interwetten újdonsült csapatfőnöke, Terrell Thien. Thienről annyit kell tudni, hogy ő korábban a Yamaha Germany Team csapatvezetője volt a Supersport világbajnokságon és jelen pillanatban azon fáradozik, hogy Lüthinek egy olyan szerelőgárdát és egyben csapatot állítson össze, akik nemhogy magas szakértelemmel rendelkeznek, de mind német anyanyelvűek, megkönnyítve ezzel az információcserét.

Akárcsak a Gresini csapat, úgy Tom Lüthi alakulata is Moriwakival megy majd

Ha minden igaz, akkor például Lüthi főmérnöke Alfred Willecke lesz, aki a 2008-as év végéig Hiroshi Aoyama vezető szerelője volt a KTM-nél. Rajta kívül még csatlakozik a csapathoz Achim Kariger is, aki 2005 és 2009 között a Supersport világbajnokságon a gyári Yamaha alakulathoz tartozott. Mindenképpen meg kell még említeni Burkhard Does-t és a holland Koen van Lierop-ot, akik már 2009-ben is Lüthivel dolgoztak és minden bizonnyal idén is segíteni fogják a 2005-ben a 125-ösök között világbajnok svájci motorost. Ha pedig már Lüthi 2005-ös világbajnoki címénél tartunk, akkor mindenképpen meg kell jegyezni, hogy azért a svájci sem bagóért kapta a bajnoki első helyet, szóval Simoncellihez hasonlóan tőle sem lenne váratlan egy feltámadás. „SuperSic” is két évig csak úgy „elmotorozgatott” a 250-ben és csak a harmadik esztendőben (2008) jött az áttörés, amikor már kezdtek letenni róla.


Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu