Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A spanyol Motociclisimo nyilatkozva, nem rejtette véka alá a csöppet sem kedvező véleményét: “A 990-es gépek ugyan borzasztóan vadak voltak, de egy nagyszerű motornak számított, teli erővel. A 800-asok egyszerűen rosszabbak, ugyanaz a motor, de gyengébb… Nagyon szomorúan vettem tudomásul a kezdetekben és ugyan mostanra fejlődtek, de a 990-eseket sokkal élvezetesebb volt vezetni.”
Szerinte a mostani motorja igen vérszegény, a kérdésre, hogy melyikkel lehetett látványosabban motorozni, ezt mondta: “Számomra a 990-es és az 500-assal is egyformán látványosan lehetett motorozni, nagy küzdelmek voltak sok csúszkálással, ez az, amit a közönség imád, nem?
Érdekes listát hozott nyilvánosságra a Brembo cég, akik a Greini Hondán kívül, az összes csapat fékrendszerét szállítja a Moto GP-ben. Megtudhatjuk, hogy a San Marinó-i Nagydíj szombati időmérőjén ki fékezett a legkésőbb a „Quecia” kanyarban, mely az a szűk balos visszafordító volt, melynél úgy 275-ről, 85 körüli sebességre fékeztek.
1. Valentino Rossi (Fiat Yamaha Team)
2. Andrea Dovizioso (Repsol Honda)
3. Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha Team)
4.
|
|
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
A moto gp korelnöke, Loris Capirossi az ötödik helyre hozta be a gyengén muzsikáló Rizla Suzuki-t. Ez az eredmény, valamint Vermeulen kilencedik pozíciója a legjobb kombinált eredményük ebben az évadban. Capirex a tizedik helyről rajtolt, a tizennegyedik kör és Toni Elias után, már Dovizioso nyakában liheget. Bár megelőzte, de az utolsó körben az adok-kapok Andrea Dovizioso javára dőlt el.
„Nagyon csalódott vagyok, és elég szomorú, hogy az utolsó körben lecsúsztam a negyedik helyről" - mondta Capirex.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu