Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2009-es idény 250 köbcentis világbajnoka, a japán Hiroshi Aoyama jövőre nem csak kategóriát,de rajtszámot is vált. Új, 7-es rajtszámát az elhunyt Daijiro Kato miatt választotta, adózva ezzel emlékének.
Új rajtszámát Kato emlékére választotta Ugyanakkor persze az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a 800-asok között a 4-es foglalt, mivel az Andrea Doviziosoé. A 7-es viszont 2010-től ismét szabad, mivel Chris Vermeuelen használta eddig, aki azonban a következő szezonban már nem vesz részt a világbajnokság küzdelmeiben és visszatér a Superbike-ba. Azonban az igazi ok, amiért erre a számra esett a választása az Interwetten Honda versenyzőjének, honfitársa, a 2003-ban egy balesetben elhunyt Daijiro Kato, aki az utolsó japán világbajnok volt Aoyama előtt. Kato, aki a 74-es rajtszámmal versenyzett, az 500 köbcentisek között már rögtön a harmadik futamán a dobogóra állt a Gresini Hondával, amit aztán többször megismételt az idény során. Sajnos azonban második évében tragikus balesetet szenvedett a szezon első versenyén Suzukában és életét vesztette. Aoyama most legalább az egyiket használhatja az egykori kíválóság számai közül. “A kedvencem Daijiro Kato 74-ese. Idén a 4-essel indultam a bajnokágban Kato száma közül, míg a következő évben a 7-es lesz a motoromon.” Az egykori japán pilóta ma is sokakat ösztönöz Vele ellentétben a szintén a negyedliteresektől a MotoGP-be távozó Marco Simoncelli megtartja a már megszokott 58-as rajtszámot annak ellenére, hogy a teszteken egy “T” betű volt felfestve Hondája elejére. “Ez csak a tesztelésekre van. Nem változtatok a számomon” – mondta az olasz.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!