Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2009-es idény 250 köbcentis világbajnoka, a japán Hiroshi Aoyama jövőre nem csak kategóriát,de rajtszámot is vált. Új, 7-es rajtszámát az elhunyt Daijiro Kato miatt választotta, adózva ezzel emlékének.
Új rajtszámát Kato emlékére választotta Ugyanakkor persze az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a 800-asok között a 4-es foglalt, mivel az Andrea Doviziosoé. A 7-es viszont 2010-től ismét szabad, mivel Chris Vermeuelen használta eddig, aki azonban a következő szezonban már nem vesz részt a világbajnokság küzdelmeiben és visszatér a Superbike-ba.
John Hopkins menedzsere cáfolta azt az információt, mely szerint az amerikai aláírt volna az FB Corse nevű MotoGP alakulathoz. Bob Moore elmondta, hogy egyelőre még mérlegelnek a lehetőségeket illetően.
Nos, úgy tűnik, hogy a „Hopper” szerződtetéséről szóló hír kacsa, ugyanis az amerikai versenyző menedzsere cáfolta ezt az információt. Bob Moore ugyanakkor elárulta, hogy az tény és való mi szerint tárgyalásban állnak az alakulattal, viszont aláírt kontraktusról nincsen szó, ugyanis mellettük még Superbike, valamint AMA Superbike csapatokkal is egyezkednek.
|
|
A nem túl sokat mondó FB-Corse csapatnál az amerikai versenyző, aki tavaly a Kawasaki visszavonulása miatt motor nélkül maradt, 2010-ben újra a MotoGP mezőnyét gazdagítja majd.
Annak ellenére, hogy a MotoGP kategóriában 2012-től megváltoznak a szabályok, és 800 ccm-es gépek helyett ezresek futnak majd, az olasz FB-Corse csapat továbbra is folytatja a 800 ccm-es háromhengeres projektjét. Ennek az a 990 ccm-es háromhengeres motor képezi az alapjait, amit Mauro Forghieri Oral Engineering cége öt évvel ezelőtt a BMW részére megalkotott, azonban soha nem jutott tovább a tesztfázisnál.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu