Motogp: blog

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

MotoGP Fan Club hírei

network.hu

Bár a visszatérő Casey Stoner nyerte a futamot, a nagy nyertes mégis Vale. Miután Jorge Lorenzo a rajtot követően a kavicságyban kötött ki, taktikus versenyzést bemutatva a második helyen futott be a Doktor. Rossi nem akarta minden áron megelőzni az ducatis menőt, inkább a biztos második helyet választotta, így is komolyan elhúzott az összetettben csapattársától, akinek most már csodára van szüksége, hogy megnyerje a világbajnokságot.


 

 

Valentino Rossi: „Úgy gondolom, hogy talán a mai második hely a karrierem legfontosabb második pozíciója.

Tovább 

network.hu

Biztos, hogy nem indul holnap a Parmac Ducati versenyzője az Ausztrál Nagydíjon, hisz a Melbourne-i korházban bőrátültetést végeznek rajta!

Niccolo 200-as temponál bukott egy nagyon csúnyát, a tréning közben. Rögtön látszott, hogy csúnya vége lesz a dolognak, de szerencsére nem életveszélyes a sérülése. Az ausztrál orvosok a könyökét, a vállát és az alkarját is kezelik. A Parmac Racinget csupán Mika Kallio fogja képviselni.

 

 

 

 

network.hu

Bár az osztrák márka 2005-ben a gyártók világbajnokságát is megszerezte, és a mai napig 22 futamgyőzelmet aratott, mégis távozik a Moto GP mezőnyéből. A vezetőség a gazdasági válságra hivatkozik, és ott van nekik az RC8R projekt, mellyel a cél a Superbike világbajnoki cím. Bár hozzá kell tenni, amióta Talma távozott a csapattól, igazából nem túl sikeresek, ami szintén hozzájárulhat ahhoz, hogy a 125-ös géposztályt is elhagyja a cég. A távozásukat hivatalosan a hétvégén jelentik be Estorilban.

Tovább 

network.hu

A spanyol Motociclisimo nyilatkozva, nem rejtette véka alá a csöppet sem kedvező véleményét: “A 990-es gépek ugyan borzasztóan vadak voltak, de egy nagyszerű motornak számított, teli erővel. A 800-asok egyszerűen rosszabbak, ugyanaz a motor, de gyengébb… Nagyon szomorúan vettem tudomásul a kezdetekben és ugyan mostanra fejlődtek, de a 990-eseket sokkal élvezetesebb volt vezetni.”


Szerinte a mostani motorja igen vérszegény, a kérdésre, hogy melyikkel lehetett látványosabban motorozni, ezt mondta: “Számomra a 990-es és az 500-assal is egyformán látványosan lehetett motorozni, nagy küzdelmek voltak sok csúszkálással, ez az, amit a közönség imád, nem?

Tovább 

 

network.hu

Érdekes listát hozott nyilvánosságra a Brembo cég, akik a Greini Hondán kívül, az összes csapat fékrendszerét szállítja a Moto GP-ben. Megtudhatjuk, hogy a San Marinó-i Nagydíj szombati időmérőjén ki fékezett a legkésőbb a „Quecia” kanyarban, mely az a szűk balos visszafordító volt, melynél úgy 275-ről, 85 körüli sebességre fékeztek.

 



1. Valentino Rossi (Fiat Yamaha Team)

2. Andrea Dovizioso (Repsol Honda)

3. Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha Team)

4.

Tovább 

network.hu

A moto gp korelnöke, Loris Capirossi az ötödik helyre hozta be a gyengén muzsikáló Rizla Suzuki-t. Ez az eredmény, valamint Vermeulen kilencedik pozíciója a legjobb kombinált eredményük ebben az évadban. Capirex a tizedik helyről rajtolt, a tizennegyedik kör és Toni Elias után, már Dovizioso nyakában liheget. Bár megelőzte, de az utolsó körben az adok-kapok Andrea Dovizioso javára dőlt el.

„Nagyon csalódott vagyok, és elég szomorú, hogy az utolsó körben lecsúsztam a negyedik helyről" - mondta Capirex.

Tovább 

network.hu

Eldőlt, hogy Jorge Lorenzo a Fiat Yamaha Moto GP csapatát erősíti a következő szezonban. A Yamaha Motor Racing ügyvezetője komolyan örül, hogy nem sikerült elcsábítania másoknak a versenyzőjét, aki jelenleg a második a pontversenyben: "Örülünk Jorge döntésének, sőt reméljük, még évekig itt marad. Jorge 2008-ban és 2009-ben számos versenyen megmutatta tehetségét, hogy képes fejlődni és a legmagasabb szinten teljesíteni. Nincs kétségünk felőle, hogy meg tudja nyerni a világbajnokságot."

Jorge biztos benne, hogy remek döntést hozott: "Ez egy nagyon fontos döntés volt, ezért tartott több hétig, míg végre megléptem.

Tovább 

network.hu

A legfrissebb pletykák szerint Jorge Lorenzo jövőre az olasz gyár színeiben húzza a gázt. Várhatóan az indianapolisi versenyen jelentik be hivatalosan az átigazolást. Ezzel Lorenzo lesz a Moto GP második legjobban fizetett versenyzője, 13 millió angol fontos gázsival! A nagy kérdés ezzel, hogy ki lesz Rossi csapattársa? A külföldi sajtó szerint Nicky Hayden a befutó, bár még Dani Pedrosa is  esélyes, hisz nagyon megromlott a viszony csapata és közte.









Tovább 

 

network.hu

2006 világbajnoka jövőre a kékek moto gp csapatában fog versenyezni, sőt 2011-ben is, ugyanis egy két éves szerződést írt alá. De vajon ki megy a Suzukitól? Nem kérdés, Chris Vermeulen lesz az, ki távozni kényszerül, míg a nagy öreg Loris Capirossi továbbra is bizalmat kap a Suzuki gyártól. Mostantól a kérdés az, hogy ki ül a Jorge Martinez féle szatelit Ducati csapat motorjának a nyergébe? Az biztos, hogy nem Vermeulen lesz az, a pletykák Hector Barberát emlegetik, mint tuti befutót.

Tovább 

Egy motorsporttal foglalkozó angol internetes hírportált követően, Casey Stoner menedzsere is megerősítette, hogy az ausztrál versenyző kihagyja a 2009-es világbajnoki szezon soron következő három futamát.

A hír tehát sajnos mégis igaz, vagyis, hogy Casey Stoner egészségi állapota továbbra sem az igazi, így az ausztrál motoros a mihamarabbi gyógyulás érdekében kénytelen lesz kihagyni a 2009-es világbajnoki szezon brnoi, indianapolisi és misanoi viadalát. Ez az információ ugyan még nem hivatalos, tehát a Ducati Marlboro Team még nem adott ki sajtóközleményt ez ügyben, azonban egy motorsporttal foglalkozó angol internetes hírportál állítása szerint mindez már olyan biztos, mint a halál, a Ducatitól pedig még a mai nap során érkezni fog a hivatalos közlemény.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu