Motogp Blog: 2009. július

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

MotoGP Fan Club hírei - 2009. július

 

network.hu

Marco Melandrihoz hasonlóan Hayden is látványosan szenvedett a Ducatival, majd a nyárhoz közeledvén egyre inkább ráérzett a GP9-re. Ezért nagy reményekkel várja a Donnington Park-ben megrendezett összecsapást. „Nehéz volt megszokni az új környezetet, a motort, miután tíz éven át a Hondánál versenyeztem és úgy érkeztem a Ducatihoz, hogy itt minden teljesen új volt számomra. Az év eleji eredményeim elmaradtak a várakozásoktól, de nem adtam fel és keményen dolgoztam és a csapat is támogatott, így mostanra közelebb kerültünk az elejéhez.” – mondta az amerikai.

Tovább 

gyere a Németh Balázs fan clubba http://nemethbalazs11.network.hu

gyere hogy minél többen legyünk! GO BALÁZS!!!!

network.hu

 

 


network.hu

A 43(!!!) éves német motoros legenda, újra harcba száll a nagy sikereket hozó 250-es kategóriában. Ralf, Vladimir Leonovot fogja egy verseny erejéig helyetesíteni, aki a Kiefer Racing Team színeiben versenyez. Azért ne várjunk nagy meglepetést, hisz Waldmann 2002-ben ült utoljára 250-es gépen, és 2005-ben ült utoljára versenymotoron. Arról ne is beszéljünk, hogy a Leonov gépe egy RSW KIT Aprilia, amely labdába sem rúghat a top versenyzők gépeitől. Mindenesetre szép gesztus Waldmann szerepeltetése, és jó színt hoz a Moto GP világába!

Tovább 

Hogy mit is csinálnak a Moto GP élmenői hétközben? Nem, nem a pezsgőben fürdenek és kizárólag topmodellekkel hetyegnek, ők is bejárnak reggel az irodába, és lehúzzák a nyolc órát. A következő videó bemutatja nekünk a valóságot.

 

     

 

 

Colin Edward az igazi biztonsági őr. A tipikus kisember, akit megrészegít a hatalom, minden nap találkozunk ilyennel. Élvezi a munkáját!

network.hu

 

 

James Toseland az igazi gigolo. Széles mosollyal osztja ki a postát, a hölgyek pedig epekednek érte.

Tovább 

 

network.hu

Tíz bal és ezzel szemben mindössze négy jobbos kanyar van a sachsenringi pályán. Idén fognak nyolcvanegyedik alkalommal futamot rendezni itt. A német ringen 1927-ben volt az első viadal, azonban 1928-ban nem rendeztek nagydíjat az előző év történései következtében, melyek során az igen rossz biztonsági körülmények miatt sok volt a baleset és a sérülés.

A pályát 96-ban komolyan átépítették, majd 2003-ban is módosítottak rajta. Az igen keskeny aszfaltcsík és a rengeteg balkanyar miatt nagyon nem szeretik a versenyzők.

Tovább 

Hétfőn hivatalos közleményben jelentette be a Grupo Francisco Hernando istálló, hogy kiszáll a MotoGP-ből. Ez egyben azt is jelenti, hogy a két év után visszatérő Sete Gibernau ismét állás nélkül marad.

network.hu

 

A spanyolt sokkolta csapata döntése

A pletykák már hetek óta keringtek a paddockban arról, hogy mi lesz az alakulat jövője. A mostani bejelentés legalább annyira sokkoló hatású volt, mint amikor év elején a Kawasaki döntött úgy, hogy kilép a világbajnoki sorozatból.

Tovább 

 

network.hu

Casey Stoner a Ducati világbajnoka elismerését fejezte ki, hogy csapattársa Nicky Hayden egyre jobban teljesít. A borzalmas szezonkezdés után, folyamatosan javul az amerikai versenyző, sőt Laguna Seca-ban már ötödik lett. „Nagyon boldog vagyok. Nagyszerű érzés volt, mikor láttam Nickyt mögöttem. Jó volt tapasztalni, azt a fejlődést, amit az elmúlt versenyeken mutatott és remélhetőleg, ez kitart a szezon végéig. Úgy gondolom, hogy sokkal nagyobb lett az önbizalma azokkal a változtatásokkal, amit végrehajtottak a motoron és most sokkal jobban érzi magát rajta.

Tovább 

2007-ben tudtuk meg, hogy magyarországi futammal is kiegészítik a MotoGP versenynaptárját. A tervek szerint már idén késznek kellett volna lennie a pályának a sorozat fogadására. A munkálatokat azonban papírmunkák akadályozták, s kiderült, hogy 2009-ben mégsem köröznek itt a gyorsasági motorok.

network.hu

 

A Sávoly melletti pálya most már úgy néz ki tényleg megépül, miután egy magyar bank is beszállt a projektbe, s a 90 millió eurós költség mint egy felét, 40 millót áll.

Tovább 

A hétvégén Amerika ad helyet a következő MotoGP futamnak. A helyszín Laguna Seca. Ez a pálya azért is különleges, mert csak a MotoGP-nek van joga azon versenyezni, alacsonyabb kategóriájú motorsport nem körözhet rajta.

network.hu

  2005 óta rendeznek itt gyorsasági motoros vb futamot. Az első két évben Nicky Hayden vitte el az aranyat, ami Valentino Rossinak csak tavaly sikerült először. Sokak szerint ez a világ egyik legnehezebb pályája, nem csak a felépítése miatt, hanem azért is, mert egy kősivatag közepén fekszik, nagy a hőség és a por.

Tovább 

network.hu

Csütörtök délután három nagy legenda társaságában mérte össze tudását a moto gp világbajnoka. Wayne Rainey, Eddie Lawson és idősebb Kenny Roberts társaságában bolondoztak a pályán, ahol, minő meglepetésre Valentino Rossi nyert.

 


network.hu

Már csütörtök délután futamgyőztesnek érezhette magát Valentino Rossi, aki idén is nyert Laguna Secában. Azonban egyelőre ez még csak négy keréken, egy barátságos Superkart versenyen sikerült a világbajnoknak.

„Azt volt az elképzelésünk, hogy végig együtt maradunk, aztán hirtelen körülnéztünk, és azt kérdeztük, hogy hova tűnt Valentino?” – mondta Lawson.

Tovább 

network.hu

99 – Az asseni negyedik hely Colin Edwards 99. pontszerzése volt.


50 – Jorge Lorenzo ennyiszer állt a dobogón.


49 – ennyiszer nem nyert amerikai versenyző amióta Nicky Hayden nyert Laguna Seca-ban.


45 évvel ezelőtt – nyert először kanadai motoros nagydíjat. Mike Duff még kétszer állt a dobogó tetején, azóta kanadainak nem sikerült.


27 évvel ezelőtt – az időmérő edzés napján lesz Freddie Spencer első nagydíjgyőzelmének az évfordulója.


19 – Rossi asseni győzelme a Yamaha 19.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu