Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A nem túl sokat mondó FB-Corse csapatnál az amerikai versenyző, aki tavaly a Kawasaki visszavonulása miatt motor nélkül maradt, 2010-ben újra a MotoGP mezőnyét gazdagítja majd.
Annak ellenére, hogy a MotoGP kategóriában 2012-től megváltoznak a szabályok, és 800 ccm-es gépek helyett ezresek futnak majd, az olasz FB-Corse csapat továbbra is folytatja a 800 ccm-es háromhengeres projektjét. Ennek az a 990 ccm-es háromhengeres motor képezi az alapjait, amit Mauro Forghieri Oral Engineering cége öt évvel ezelőtt a BMW részére megalkotott, azonban soha nem jutott tovább a tesztfázisnál. A mostani FB-Corse motort sem veszik túlságosan komolyan szakmai körökben. Ősszel az olaszok arról fantáziáltak, hogy a Valenciai Nagydíjon szabadkártyával indulnak, annak ellenére, hogy nemcsak tesztpilótájuk nem volt, de egyetlen megtett kilométer sem volt a motorban. Most John Hopkinst szerződtették le tesztpilótának, aki az első tesztelést januárban fogja elvégezni. A tervek szerint a csapat január 21-én mutatkozik majd be. Előreláthatóan – a teszt eredménye és a pénzügyi helyzet függvényében – egyes európai MotoGP futamokon fognak majd szabadkártyával indulni. Hopper, aki 2009-ben jobb híján a Superbike Világbajnokságban a Stiggy Hondánál versenyzett, a Német Nagydíj hétvégéjén a MotoGP boxutcájában járt. Beszélt a Suzukival és a Pramac-Ducati csapattal is, ahol Niccoló Canepa rúdja már eléggé kiállt, de megállapodásra nem került sor, ezek után kötött ki az FB-Corse-nál. Karrierje ezzel egyre lejjebb ível. 2007 végéig a Suzuki színeiben indult a királykategóriában, és ebben az évben 189 ponttal a világbajnokságban a negyedik helyen végzett. Ezt követően csábította el a csapattól a Kawasaki egy jobb ajánlattal. A 2008-as szezont a gyakran sérült amerikai 57 ponttal fejezte be a csalódást keltő 16. pozícióban. 2009-ben a Kawasaki kivonulásával a munkanélküliség fenyegette, de később a Stiggy Honda csapatnál írt alá, így a Superbike Világbajnokságban folytatta, ahol inkább bukásairól és sérüléseiről, mint sikereiről hallhattunk. Az amerikai versenyző egyébként először 2002-ben tűnt fel a MotoGP kategóriában, és 2003-ban váltott Yamaháról Suzukira. 2003-2007-ig sorrendben a következő eredményeket érte el a világbajnoki ranglistán: 17, 16, 14, 10 és 4. Legjobb teljesítménye a brnoi futamhoz kötődik 2007-ben, ahol második lett. Még ugyanebben az évben Sanghaiban, Misanoban és Valenciában állhatott a dobogó harmadik fokára.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!