Motogp: Hopkins újra a Motogp-ben.

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A nem túl sokat mondó FB-Corse csapatnál az amerikai versenyző, aki tavaly a Kawasaki visszavonulása miatt motor nélkül maradt, 2010-ben újra a MotoGP mezőnyét gazdagítja majd.

Annak ellenére, hogy a MotoGP kategóriában 2012-től megváltoznak a szabályok, és 800 ccm-es gépek helyett ezresek futnak majd, az olasz FB-Corse csapat továbbra is folytatja a 800 ccm-es háromhengeres projektjét. Ennek az a 990 ccm-es háromhengeres motor képezi az alapjait, amit Mauro Forghieri Oral Engineering cége öt évvel ezelőtt a BMW részére megalkotott, azonban soha nem jutott tovább a tesztfázisnál.

A mostani FB-Corse motort sem veszik túlságosan komolyan szakmai körökben. Ősszel az olaszok arról fantáziáltak, hogy a Valenciai Nagydíjon szabadkártyával indulnak, annak ellenére, hogy nemcsak tesztpilótájuk nem volt, de egyetlen megtett kilométer sem volt a motorban. Most John Hopkinst szerződtették le tesztpilótának, aki az első tesztelést januárban fogja elvégezni. A tervek szerint a csapat január 21-én mutatkozik majd be. Előreláthatóan – a teszt eredménye és a pénzügyi helyzet függvényében – egyes európai MotoGP futamokon fognak majd szabadkártyával indulni.

Hopper, aki 2009-ben jobb híján a Superbike Világbajnokságban a Stiggy Hondánál versenyzett, a Német Nagydíj hétvégéjén a MotoGP boxutcájában járt. Beszélt a Suzukival és a Pramac-Ducati csapattal is, ahol Niccoló Canepa rúdja már eléggé kiállt, de megállapodásra nem került sor, ezek után kötött ki az FB-Corse-nál. Karrierje ezzel egyre lejjebb ível. 2007 végéig a Suzuki színeiben indult a királykategóriában, és ebben az évben 189 ponttal a világbajnokságban a negyedik helyen végzett. Ezt követően csábította el a csapattól a Kawasaki egy jobb ajánlattal. A 2008-as szezont a gyakran sérült amerikai 57 ponttal fejezte be a csalódást keltő 16. pozícióban. 2009-ben a Kawasaki kivonulásával a munkanélküliség fenyegette, de később a Stiggy Honda csapatnál írt alá, így a Superbike Világbajnokságban folytatta, ahol inkább bukásairól és sérüléseiről, mint sikereiről hallhattunk.

Az amerikai versenyző egyébként először 2002-ben tűnt fel a MotoGP kategóriában, és 2003-ban váltott Yamaháról Suzukira. 2003-2007-ig sorrendben a következő eredményeket érte el a világbajnoki ranglistán: 17, 16, 14, 10 és 4. Legjobb teljesítménye a brnoi futamhoz kötődik 2007-ben, ahol második lett. Még ugyanebben az évben Sanghaiban, Misanoban és Valenciában állhatott a dobogó harmadik fokára.

 

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu