Motogp: Faubel visszatér a Moto2-be

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Március közepén a Barcelonában székelő Thai Honda hivatalosan is bejelentette, hogy meneszti állásából Talmácsi Gábor egykori csapattársát, Hector Faubelt, aki nem bírta időben kifizetni az induláshoz szükséges szponzorpénzeket. Ezekben a napokban úgy tűnt, hogy a huszonhét esztendős motoros tízéves világbajnoki pályafutása végéhez érkezett, ám az idei versenyévad kezdete előtt négy nappal a tereprally-ban és a különböző GT bajnokságokban is szereplő Marc VDS Team a rajongók legnagyobb meglepetésére magához láncolta a valenciai sportolót, eddig védencét, a 2009-es Superstock Európa Bajnokság harmadik helyén finiselő Vincent Lonboist pedig szélnek ereszti. A belga motoros távozása még a színfalak mögé látó szakembereket is meglepetésként érte, hiszen az istálló első embere mindenképpen egy hazai versenyzőt szeretett volna csatába küldeni. Utódjára, a Magyarországon nem túl népszerű Faubelre elképesztően nehéz feladat vár, hiszen a holtszezon alatt egyetlen egy kört sem tett meg Bartholemy-ék kétkerekűjével.

„Már a felkészülési időszak elején nyilvánvalóvá vált, hogy Vincent küzd a versenygéppel, egyszerűen nem bírt alkalmazkodni a Moto2-es masinához. Az utolsó IRTA tesztig bíztunk benne, abban reménykedtünk, hogy rá fog érezni a gép ritmusára, ám ezekben a napokban sem sikerült előrelépéseket tennie. A köridők egy fikarcnyit sem javultak, és látszott, hogy Vincent kényelmetlenül érzi magát a motor nyergében. Ekkor vált biztossá, hogy az Ő stílusa nem passzol a Moto2-es bajnoksághoz. Nehéz helyzetbe kerültünk, mivel mi egy belga csapat vagyunk, és csak a végső esetben akartuk meneszteni belga versenyzőnket. Végül meghoztuk ezt a kissé kínos döntést, azonban úgy gondolom, hogy ezzel a változtatással mind a két fél jobban járt.” 

„Amikor leadtuk nevezésünket a Moto2-es bajnokságba versenyképes alakulattá akartunk válni, olyan istállóvá, ami két versenyzővel küzd a futamgyőzelmek megszerezéséért. Bízom benne, hogy Hector hamar alkalmazkodni fog a
Suter MMX stílusához, és sokéves tapasztalatával segítségünkre lesz majd. A tesztelések hiánya biztosan vissza fogja vetni a teljesítményét, viszont Európában már erősebbnek kell lennie. Úgy gondolom, hogy a szezon harmadik versenyén már fel fogja venni a bajnokság ritmusát.” – mondta az istálló vezetője, Michael Bartholemy.

„Nehéz döntés volt, mivel mindenképpen egy hazai motorossal szerettünk volna nekivágni a Moto2-es bajnokság küzdelmeinek. Ebben az esetben egy régi álmunk vált volna valóra, ám a soros keresztülhúzta számításinakat.Vincent keményen dolgozott a tesztek alatt, mindent megtett a 600-as versenygépek megismerésének érdekében, ám legnagyobb erőfeszítései ellenére sem tudott alkalmazkodni azokhoz. Biztos vagyok benne, hogy ezt Ő is elismeri, és igazi harcosként lenyeli ezt a keserű pirulát. A győzelem miatt jelentkeztünk ebbe a kategóriába, és Scott Redding megmutatta, hogy erre nagyon jó esélyeink vannak, ám szükségünk volt egy másik ászra, egy igazán rámenős és tapasztalt motorosra. Felvettük a kapcsolatot Hectorral, aki azonnal aláírt csapatunkhoz. Remélem, hogy egy – két derbi után versenyképessé válik, Vincentnek pedig szeretnénk minden jót kívánni, reméljük sikeres lesz, bárhol is folytatja pályafutását.” – vette át a szót Marc van der Straten, a Marc VDS elnöke. 

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu