Motogp: Cadalora teszteli az FB Corse motorját

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 460 db
  • Videók - 57 db
  • Blogbejegyzések - 74 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 209 db

Üdvözlettel,

MotoGP Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A jelek szerint az FB Corse alakulata valóban véresen komolyan gondolja a 2010-es szabadkártyás indulásokat a királykategóriában. A csapat háromhengeres vasát az egykori 500-as menő, Luca Cadalora viszi pályára.

Az FB Corse háromhengerese

Mindig olyankor hallani valami apró kis hírt az FB Corse (Ferrari & Bertocchi) nevű újonc királykategóriás alakulatról, amikor az ember azt hinné, hogy eltűntek a nagyvilágban. Ezúttal egy, az eddigieknél jóval biztatóbb információ jutott a tudomásunkra, mégpedig az, hogy a csapat hamarosan ki fogja próbálni a három hengeres masináját. A Pontos dátum ugyan még nincsen arról, hogy mikor, azonban a helyszín már biztosnak mondható, amely a Vallelunga-i aszfaltcsík lenne. A hírek szerint állítólag azért esett a választás Cadalorára, mert eredetileg John Hopkis lett volna az, aki megüli a motort, de mivel vele még a mai napig sem sikerült megegyeznie a csapatnak vele, ezért valaki más kellett keresniük. Ha pedig már Hoppernél tartunk, akkor meg kell jegyezni, hogy Andrea Ferrari elmondta, hogy az amerikai jövő héten Olaszországba utazik. Hopkins mindezt annak érdekében teszi, hogy egy végső tárgyaláson vegyen részt a csapattal, tehát ha minden igaz, akkor a jövő hét után már biztosan tudnunk kellene, hogy az egykori Kawasakis meg tudott-e egyezni az FB Corse-val.

Luca Cadalora fénykorában

Luca Cadaloráról egyébként a következőket érdemes tudni: Az olasz versenyző 1963. május 17-én született, tehát jelenleg 46 éves (májusban lesz 47). Cadalora hosszas éveken át meghatározó alakja volt a gyorsasági motoros világbajnokságnak, legyen szó 125-ös, 250-es vagy 500-as géposztályról. MotoGp pályafutását 1984-ben kezdte a nyolcadliteresek között, ahol a harmadik szezonjában (1986), sikerült elhódítania a világbajnoki címet. A következő évtől fogva, egészen 1992-ig a 250-esek között szerepelt ahol kétszer is (1991 és 1992) az összetettbeli pontverseny élén zárt. 1993-től már az ötszázasok között húzta a gázt és rögtön újonc évében bizonyította a tehetségét győzelmekkel, dobogós helyekkel, valamint az év végi összesített ötödik pozícióval. A rákövetkező esztendőben ezüstérmes tudott lenni Mick Doohan mögött a világbajnoki ponttáblázatban, míg 1995-ben és 1996-ban bronzérmes volt. Teljes szezont utoljára 1997-ben teljesített a MotoGP-ben, azonban csak 2000-ben vonult vissza a Roberts csapat versenyzőjeként. Cadalora egyébként azon ritka versenyzők közé tartozott, akik az úgymond nyers tehetséget képviselték. Az olasz motoros MotoGP pályafutása során összesen 34 alkalommal győzött (4 x 125ccm; 22 x 250ccm; 8 x 500ccm) harmincnyolcszor állt dobogón (5 x 125ccm; 17 x 250ccm; 16 x 500ccm) és 29 esetben indulhatott az első rajkockából (6 x 125ccm; 15 x 250ccm; 8 x 500ccm).

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu