Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MotoGP Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MotoGP Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 17 éve
A GMT 94 versenyistálló a megbízhatósági világbajnokság kedvelői számára ismerősen csengő név. Fabrice Guyot által megálmodott gárda David Checa-val és Sebastien Gimbert-tel az oldalán már két éve a megbízhatósági világbajnoki futamok mellett jelen vannak a Supersport vb-n is. A GMT 94 istálló azzal, hogy jövőre meg kívánja hódítani a számára még ismeretlen terepet, a Superbike Világbajnokságot, egy egyedülálló helyzetet is eredményez. A „beszállásukkal” ugyanis először fordul elő, hogy egy világbajnoki szintű szériában és egy géposztályban egyszerre versenyezhessen (nem beugró pilótaként) egymással a két Checa tesó Carlos és David. Míg a 34 esztendő rutinos róka hírében álló Carlos Checa MotoGP-s távozását követően első WSBK-s szezonjára készül a Ronald Ten Kate-val fémjelzett alakulatnál egy HANNspree Hondával, addig a fiatalabb David (27) a Guyot csapatában egy R1-essel próbál majd szerencsét.David Checa a 2002-es évet bezárólag a 250 köbcentisek között versenyzett a MotoGP-ben, majd legutóbb 2007-ben a Supersport Világbajnokságban a tizenkettedik helyen zárta az évet.A Guyot Team az 1992-es évben alapult, és mondhatni ettől kezdődően a Yamaha Motor Europe pártfogoltja lett. A csapat egyik legnagyobb eredménye az idén elért bol d’Or-i győzelem. A GMT 94 a jövő évi Superbike-os debütálás mellett a megbízhatósági versenyeken is indulni szeretne. Terveik között szerepel a le mans-i 24 órás valamint a magny cours-i Bol d’Or versenyeken való részvétel.Üdvözlettel, Gábor / Mr.Moto :))
Hozzászólások eddig: 0
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás